Arreglar un punt oblidat

 

No hi ha res que em fàci més ràbia que adonar-te que t'has deixat un punt sense teixir sis passades més avall, i menys quan téns pressa per acabar.

 

Com que no estava disposada a desfer perquè em representa molt temps he decidit fer un apanyo dels que colen.

En aquest cas tinc una trena de 2x2 punts i m'he oblidat d'un dels punts de la trena, crisi, perquè és una part important i que es veu.



El truc és desfer la columna del costat fins al punt que m'he oblidat de teixir  i aguantar els dos perquè no vagin més avall, aquí he fet servir un ganxet i una agulla llanera, però podeu fer servir marcadors en forma d'imperdible que també van molt bé.



Després vaig recollint els punts un a un però deixant llana per a poder pujar la columna del costat, és a dir reparteixo el fil que tinc (que és el d'un punt) per a que m'arribi per a fer els punts de les dues columnes.


 

Un cop he pujat una columna, pujo la segona i Voilà, hem arreglat el nyap sense desfer les sis voltes.
Si ens hi fixem bé, els punts queden més estrets però és el preu de no desfer, tot és valorar us compensa o no en aquest cas a mi sí que m'ha compensat.

  

 Què us sembla? Fa el fet oi? 
Ja em direu si us ha sigut útil. 

3 comentaris:

  1. Súper!! 👏🏼👏🏼👏🏼

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci, Sistergloss, espero que et sigui útil.

      Elimina
  2. In this fashion my buddy Wesley Virgin's report begins in this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to get whatever they want.

    THESE are the exact same tactics many celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you use less than 10% of your brain.

    That's mostly because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Maybe this expression has even taken place IN YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years ago, while riding a non-registered, beat-up bucket of a vehicle without a license and in his bank account.

    "I'm so frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You've been a part of those those thoughts, ain't it so?

    Your very own success story is going to start. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE To Find Out How To Become A MILLIONAIRE

    ResponElimina