Compte enrere

Noies, ja falta menys per començar!







Ja ho teniu tot? jo si i en tinc unes ganes terribles, no em puc esperar al dilluns 11 de Gener per muntar els punts.

De moment us passo un llistat de les que us hi heu apuntat, així podeu xafardejar i conèixer altres teixidores que sempre és inspirador:

Núria Jerez
Entretroques
Miriam
MariCarmen Lleida i blog
larovira (jo mateixa)


Podeu pujar el vostre material i els colors a Instagram amb els hastag #enerbykal #kaldrachenfels


Fins el dia 11 noies!

3 comentaris:

  1. Visca! Avui faig les fotos i ho penjo!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc puc esperar a muntar punts! Les llanes em cremen!

    ResponElimina
  3. Jo ja he fet una entrada al meu blog! https://annainmotion.wordpress.com/2016/01/10/kal-knitting-along/

    ResponElimina